תזונה בריאה: הקלוריות שתשמחו להכיר

שלום לך!

בשבוע שעבר פגשתי מאמר מצוין לגבי אילו סוגי מזון לאכול מתי במהלך היום. ממליצה בחום:


תזונה בריאה: הקלוריות שתשמחו להכיר

נשים, יש דרך חדשה לשמור על הגזרה! תכירו: השיטה שתגרום לכן ליותר תחושת שובע באותו ערך קלורי. איך עושים את זה? עמלי מסיקה – דיאטנית ראשית בקבוצת שטראוס, עם התשובות.

רובנו מנהלות אורח חיים מאוד “דורשני” – שילוב של מה שהסביבה דורשת מאיתנו ומה  שאנחנו דורשות מעצמנו .מצב שלא מאפשר לנו  לעיתים קרובות  לנהל בצורה אופטימלית סדר יום בריא מבחינת תזונה, פעילות גופנית ושינה. והתוצאה – אכילה בלי שליטה.

מתחילים בארוחת הבוקר

כיום מבינים יותר ויותר שיש להתנהלות שלנו כבר בתחילת היום השלכות על דפוסי ההתנהגות הבריאותית שלנו במהלך היום כולו. מתברר שיש לארוחת הבוקר השפעה על השעון הביולוגי שלנו שמשפיע על המאזן ההורמונלי וחילוף החומרים שלנו ומה שמאוד מפתיע על היכולת שלנו לרדת במשקל. מתברר כי ארוחת בוקר  יכולה לסייע לנו בתהליך  ההרזיה כאשר מקפידים לאכול אותה בסינכרון עם השעון הביולוגי שלנו- קרוב ככל האפשר לשעת היקיצה, ומומלץ שהיא תהיה הארוחה עם תכולת הקלוריות הכי גדולה ביום!

האמת היא שהרמב”ם אמר את זה כבר לפני 700 שנה: “בבוקר אכול כמלך, בצהריים כבן מלך, בערב כאביון”. אבל עכשיו מחקרים מדעיים מאששים כיום אמרה זו.

במחקר שנערך באוניברסיטה העברית ע”י פרופ’ אורן פרוי ועמיתיו ניתנה דיאטה של 1,400 קלוריות לשתי קבוצות נשים עם עודף משקל. הקבוצה שאכלה 700 קלוריות בארוחת הבוקר, 500 קלוריות בצהרים ו-200 קלוריות בארוחת הערב ירדה יותר במשקל מהקבוצה שאכלה סדר ארוחות הפוך מבחינת קלוריות.

מזיזים את הגוף בזמן הנכון

מתברר כי גם לתזמון הפעילות הגופנית יש השפעה על הירידה במשקל. פעילות גופנית שנערכת בשעות הבוקר והצהריים (בסנכרון עם השעון הביולוגי שלנו..) עדיפה על זו הנערכת בשעות הערב המאוחרות, ובכל מקרה עדיף שלא תערך באופן קבוע בסמוך לשעת השינה. למה? כי פעילות מאומצת גורמת לעלייה בהפרשת הורמון הקורטיזול והוא משפיע על איזון השעון הביולוגי הפנימי שלנו, כך שפעילות גופנית מאוד מאוחרת עלולה לאחר מאוד את שעת השינה שלנו.

להמשך המאמר תלחצי כאן…


מה תוכלי להשיג עם דיאטת דר’ סימאונס והערכה שלי?

> ירידה של עד 7 ק”ג תוך 23 יום של סבב קצר או עד 15 ק”ג אם ממשיכים עד 40 ימים של הסבב המלא.
> שליש מהמדריך שלי מוקדש להקניית ידע לשמור על המשקל החדש בסיום התהליך.
> גלובולים מתוקים שפותחים גישה לשומן עיקש בבטן, מותניים, ידיים עליונות שתוכלי סוף סוף להמיס אותו במהירות וללא עור רפוי!
> מערך תמיכה עשיר ומגוון שמבטיח שתקבלי את מלוא ההישגים האפשריים מהתהליך של דר’ סימאונס.
> גישה לניסיון שלי מהליווי של אלפי לקחוחות בשנים האחרונות דרך תהליך ההרזיה המדויק והחכם הזה.

דיאטת דהצלחה והשגת היעדים של השיטה אפשרית רק כאשר את יודעת מה שאת עושה וזאת אני מבטיחה בעזרת מדריך מקצועי מפורט שכתבתי וזמין לך כחלק מהערכה שלי, יומן מעקב אינטראקטיבי חכם ששומר עליך מפני שגיאות ועוזר לי לעקוב אחרי ההתקדמות שלך בתהליך וכן טבלאות להדפסה ופורום תמיכה ללקוחות שזמינים לך כל הזמן. ולבסוף – יש לך גישה ייחודית לידע וניסיון עשירים שלי – אחרי הכל עברו דרכי בהצלחה כבר אלפי לקוחות בשנים האחרונות.

אל תשכחי: אם הגעת בהמלצת הלקוחה שלי, מגיעה לך הנחה של 10% על הסבב הראשון שלך אצלי!


ליצירת קשר תלחצי כאן

למילוי טופס הזמנה באתר, לחצי כאן


פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.