טיפ השבוע עם סיפור הצלחה מעודד

ענת שטרןשלום לך,

הגיע הזמן של המכתב השבועי שלי והיום אני רוצה להתחיל עם טיפים חשובים לגבי ירידה ושמירה על המשקל.

הבעיה של משקל עודף מתחלקת לשלושה חלקים, כמו כל דבר אחר בחיים: אכילה של יותר מדי קלוריות ריקות, שריפה מופחתת של קלוריות והגורם הרגשי.

אני רוצה לתת לך טיפ לכל אחת מהבעיות הללו שתוכלי ליישם אותו כבר מהיום.

אכילה של יותר מדי קלוריות ריקות

האם את יודעת שלא כל קלוריה נולדה שווה? האם כבר שמעת שקלוריות שמגיעות מסוכרים או ממאכלים שמכילים סוכר הן המסוכנות ביותר? ד"ר סימאונס, שהתמחה במערכת חילוף החומרים, מצא שכאשר סוכר ושומן נכנסים לדם בו זמנית, הגוף יוכל לטפל בצורה טובה רק באחד מהם ואת השני פשוט יאגור בצד. ועם מחברים לכך את העובדה שבסוכרם יש יותר קלוריות מיידיות בהשוואה למה שאת צריכה, מתחיל להיות ברור שעדיף להימנע בכל צורה מאכילת סוכר או מזון שמכיל אותו מאשר מאוכל שומני.

כאן שני דברים חשובים:

1. תבדקי בתוויות של המזון שאת קונה את כמות הפחמימות ואת כמות הסוכרים מתוכם. אם יש שם יותר מ 4% של סוכרים – המאכל הוא סכנה למשקל שלך!

2. תשתדלי לאכול שומנים טובים ולא לטגן כל דבר בשמן. למשל, תנסי לעשות דברים בתנור במקום לטגן בשמן. זה מדהים כמה מתכונים קיימים של מאכלים טעימים הנעשים בתנור.

שריפה מופחתת של קלוריות 

גם כאן דובר הרבה. הרי החוק הראשון של שמירה על המשקל: לצרוך פחות קלוריות מאשר הגוף שלך שורף במהלך היום.

חפשי ותבדקי מחשבוני קלוריות כדי לראות כמה קלוריות מומלץ לך לאכול ביום. עכשיו האם את רוצה להגדיל את המספר הזה כדי להיות מסוגלת לאכול יותר? תלכי ברגל, תקפצי במקום 10 דקות, תעלי במדרגות 5 פעמים, כל דבר שישרוף עוד 150-200 קלוריות. לאט-לאט זה ייכנס להרגל ויעזור לך לשמור את מאזן הקלוריות תחת שליטתך.

הגורם הרגשי

אין דבר יותר מסוכן מלחץ ועצבים. את מרגישה עייפה רגשית, כועסת, מודאגת מאוד? כל אלה הם רגשות שבעקבותיהם מגיע הדחף לאכול. מה עושים?

יוצאים לטיול קצר ברגל ומסתכלים על הדברים מסביב. או מדמיינים משהו אישי ויפה שלא שייך לאף אחד אחר ומתענגים על התמונות בראש שלך. דברים קטנים אלה יכולים לקחת אותך רחוק בלהרגיע ולהימנע מסטרס מיותר.

אלה דברים קטנים ולא מסובכים ואני מקווה שתוכלי לקחת אותם כדי לשפר את ההרגשה הכללית שלך ולקחת את המשקל שלך קצת יותר תחת שליטתך.

ועכשיו לסיפור הצלחה השבוע משרלי שירדה 9.1 קילו ורצתה לחלוק איתנו עם ההצלחה שלה:


הי ענת
אז שולחת לך את זה במייל לשיקולך אם לפרסם או לחכות לסבב שני בו אהיה ממש רזה! :-) כמו שחלמתי כל החיים שלי!

רציתי לספר לך את הסיפור שלי,
שמי שירלי אני בת 42 אחרי3 הריונות ולידות בשלוש וחצי שנים.
הקטן שלי עכשיו בן שנתיים.
אני עושה דיאטות מגיל 10 בעיית ההשמנה מאוד חזקה אצלי ויש תקופות שאני פשוט לא מסוגלת לשמור ומעלה במשקל.
בכל הדיאטות בחיי רזיתי עד משקל 60-57
תמיד רציתי להגיע למשקל 52 ופשוט לא הצלחתי זה נקטע במשקל הזה.
חוץ מזה שבכל הדיאטות בחיי רזיתי עד קילו בחודש , ואפילו פחות. מלבד שבוע ראשון לדיאטה שבדרך כלל מרזים בו כ2-3 קילו.
עשיתי את כל הדיאטות בעולם, כרוב ,אטקינס , דוקאן , שומרי משקל וכל מה שיכול להיות….
תמיד נמנעתי מחומרים אחרים כמו כדורים תרסיסים וכו.
כששמעתי על הדיאטה הזו לפני שנתיים אמרתי שלעולם לא אעשה אותה כי זה עם חומרים ״מסוכנים״.
לפני 39 ימים החלטתי לאחר שקראתי באתר שלך כל כך הרבה סיפורי הצלחה לנסות בכל זאת מה יכול להיות….הייתי שמנה מדוכאת לא סובלת להסתכל על עצמי במראה…אין לי מה ללבוש…
האמת אמרתי : לי זה לא יקרה! לא יכול להיות שארזה כל כך מהר. הגוף שלי דפוק, עבר כל כך הרבה דיאטות בחיים. הלכתי על המינימום 8 קילו ב40 יום אין מצב…אולי בחצי שנה!
עברו 39 יום ואני שוקלת 60.4 ירידה של 9.1 אבל מאמינה גדולה שבשלב הבא אחרי ששה שבועות של שמירה אני אגיע ל52 בוודאות!!
עלי לציין שיש לי משמעת ברזל ומלבד יום אחד שהיה יום הולדתי שבהחלטה מודעת אכלתי בו לא חטאתי או זזתי מילימטר מהתפריט. ואפילו אכלתי פחות.
בנושא הרעב אני יכולה להתווכח ! הייתי מאוד רעבה וגם עצבנית לעיתים , מה שיצא על ילדי שמעולם לא חוו צעקות כאלה. (פעם בשבוע בערך)
אם זה שווה את זה , לדעתי כן! 
יש להם אמא יותר מאושרת שאוהבת את עצמה יותר- ובטח שאחזור לאכול קצת יותר בשמירה אהיה בסדר.
הילדים גם הרוויחו בכל יום תפוחים חתוכים דק דק וכיף ואוכלים הרבה יותר תפוחים מבעבר.
היית איתי רק בחלק מהתהליך אבל בפועל היית איתי ונעזרתי באתר שלך מאוד. 
אז תודה
מחכה לשלב השמירה
ולכדורונים שהזמנתי לסבב שני!
תודה רבה 
שירלי


דיאטת דרוצה גם את לטפל בבריאות שלך?
להרגיש קלה יותר וצעירה יותר?
להיות מסוגלת להיכנס לבגדים שמזמן חלמת עליהם?

בואי לעשות איתי את תהליך ההרזיה היעיל והבריא של ד"ר סימאונס ותגשימי את חלומך!
תתקשרי: 072-2411509 או תצרי קשר דרך האתר.

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il

פורסם בקטגוריה דיאטת HCG, דיאטת דר' סימאונס. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.