9 צעדים פשוטים למשקל אידאלי לכל החיים

שלום לך!

ענת שטרןבמכתב הזה אני רוצה להראות את הדרך הפשוטה למשקל אידאלי לכל החיים.

אם גם את נאבקת עם משקל עודף שנים רבות, למטה – למעלה, דיאטה זו או אחרת, ספורט, תוספי תזונה וכו' – את בוודאי תשמחי לדעת שיש פתרון ודרך שאני בעצמי עברתי ועוברת יום אחרי יום עם תוצאות מעולות. ועכשיו תורך…

השלב הראשון ללא שום ספק – דיאטת דר' סימאונס! למה? כי זהו התהליך היחיד שיסלק מהגוף שלך שומן שלא ניתן היה להיפטר ממנו בשום דרך אחרת.

זאת דיאטה מאוד בריאה כי היא נוגעת רק בשומן שלא היה נמצא בשימוש של הגוף. למרות שאת משילה עד 15 ק"ג תוך 40 יום, את נראית נהדר לאורך כל התהליך כי השרירים והשומן התת-עורי לא נפגעים כלל! זה מדהים וזהו נס אמיתי – תשאלי כל אדם שעבר את הדיאטה של דר' סימאונס.

שאר הצעדים הם בעצם 8 אצות חשובות ומעשיות לשמירה על המשקל שאת מגיעה אליו בעזרת דיאטת דר' סימאונס. הרי להוריד משקל זאת רק ההתחלה. עכשיו צריך לדעת איך לשמור על המשקל והגוף היפה שקיבלת אליך בחזרה.

8 עצות לייצוב ושמירה על המשקל

1)  אל תגבילי את עצמך בתזונה באופן חמור מדי. המחשבות שלך על התזונה צריכות להיבנות לא מ- "להחזיק מעמד ככה וככה ימים", אלא "מהיום אני…". בהקשר הזה תבחרי שגרה וכמות התזונה שיספקו אותך לכל החיים.

2) תבחרי רק מוצרים מועילים. נו לפחות אלה שלא מזיקים. אוכל מוכן וחצי-מוכן לא מתקבל. על התועלות של פירות וירקות נאמר כבר הרבה.

3) תפסיקי לחשוב על אוכל. עכשיו, תודה לאל, לא צריך לרוץ אחרי צבי כדי שיהיה לך אוכל – האוכל לא יברח ממך. לכן תעסיקי את עצמך במשהו מועיל יותר.

4) בהמשך לכך שלא צריך לרוץ אחרי צבי: אנחנו צריכים להפעיל באופן מלאכותי מאמץ על הגוף. תטיילי, תרוצי, תעשי ספורט. אך לא עד המצב של ללא חושים במטרה לשרוף כמה שיותר קלוריות, אלא עד לעייפות נעימה. וזה גם צריך להיות לתמיד, ולא עד "ברגע שאני ארד עד המשקל של 55 קג".

5) תאכלי לפי העקרונות שלך, תדעי להגיד "תודה, אני כבר אכלתי" או "לא, אני לא רעבה". בהכרח תאכלי ארוחת בוקר טובה. טובה ולא מלאה. תרגילי את עצמך לכך. בחצי הראשון של היום מותר וכדאי לאכול אוכל עשיר בקלוריות (בגבולות ההיגיון, כמובן), זה יעזור בקלות להסתדר עם ארוחת ערב קלה.

6) אל תגידי משפט כמו "אני אף פעם לא אוכל שוקולד יותר" או "מהיום אני אוכלת רק לחם שיפון". זה יגרום לרצון מטורף להפר את האיסור.

7) תאכלי באופן מאוזן, תעשי דיאטה רק אם את אוהבת את התכולה שלה ואם את מרגישה חשק זמן מה לאכול לפי המסגרת המוצעת.

8) אל תרוצי אחרי תוצאות. העיקר לבחור הרגלי תזונה נכונים ומתאימים, זה יעזור להשיג תוצאות ושמור עליהן לתמיד.

המסקנה לחיים יפים

השלב האחרון של דיאטת דר' סימאונס הוא שלב קיבוע המשקל החדש שאת מגיעה אליו. זהו שלב שעוזר לך ללמוד מה הגוף שלך מקבל בקלות ואיזה אוכל גורם לעלייה מהירה במשקל. יחד עם 8 ההמלצות לעיל יהיה לך הרבה יותר קל לשמור על המשקל שתשיגי עם הדיאטה לאורך שנים רבות.

תלחצי כאו כדי לקרוא מה מספרות נשים רבות
שעשו את תהליך ההרזיה איתי עם תמונות והרבה רגשות.


להזמנת ערכת הדיאטה של דר' סימאונס שלנו תמורת 321 ש"ח בלבד
שכוללת כדורונים בעלי אפקט HCG של פתיחת גישה למאגרי שומן,
מדריך מפורט שמבטיח שתשיגי את התוצאות המובטחות,
יומן אינטראקטיבי חכם שיחזיק לך את היד יום אחרי יום ותמיכה וליווי שלי,
תתקשרי לטלפון 072-2411509 או תצרי קשר דרך האתר
http://www.dietatsimeons.co.il/contact


בברכת הרבה בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
DietaSimeonsa.ru

פורסם בקטגוריה גוף בריא, הרזיה מהירה, שמירה על המשקל. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.