פחמימות איטיות – הסוד לשמירה על המשקל שהיא טעימה ובטוחה

שלום לך!

פחמימות איטיות - שמירה על המשקל לאחר דיאטת דר' סימאונס - דיאטת HCGהיום אני רוצה להרחיב בנושא של פחמימות. אני מזהה המון בלבול בנושא זה אצל נשים רבות. חלקכן חושבות: "פחמימות? אסור!", חלקכן – "פחמימות? טוב נו אורז מלא או חיטה מלאה ויהיה בסדר". וחלק מהנשים פשוט מנסות לאכול פחות מתוק או מאפים ומקוות שזה מספיק כדי לשמור על המשקל או לרזות.

עובדה: פחמימות מחייבות ידע מעמיק, הבנה מלאה ושליטה הדוקה כדי לשמור על המשקל לאורך שנים רבות או אפילו לרזות כמה קילוגרמים ודי מהר!

למה זה ככה? הסיבה היא שפחמימות הן מקור לאנרגיה מהירה ובכמות גדולה! הרבה יותר מהירה מירקות, פירות רבים, בשרים, דגים או מוצרי חלב.

ואם הגוף מקבל אנרגיה הרבה יותר ממה שנחוץ לו כרגע – האנרגיה הזאת תהפוך לשומן ותלך ישירות למאגרים הלא נעימים בבטן, ירכיים, ידיים עליונות, צוואר. זהו החוק הבסיסי של תזונה שומרת משקל.

תשימי לב – לא מדובר בקלוריות נטו אלא באנרגיה. הרי אם תאכלי מזון שלוקח לו הרבה זמן להתפרק ולהפוך לאנרגיה – זה לא יקרה. הגוף יראה כמויות סבירות של אנרגיה וישתמש בה מבלי לרצות לשים אותה בצד בצורה של שומן.

זאת הסיבה שאת חייבת להבין טוב טוב לגבי סוגי פחמימות שונים ולדעת לאכול רק את מה שנקרא פחמימות איטיות – פחמימות שמתפרקות לאט, בעלות מדד גליקמי נמוך (גורמות לעלייה מתונה של סוכר בדם) ומכילות סיבים תזונתיים – אותו מרכיב שאינו מתעכל על ידי הגוף אלא תורם לבריאות מערכת העיכול ובכך – של כל הגוף.

מצאתי 3 מאמרים מעולים לא ארוכים ולא מורכבים שיעזרו לך ללמוד את הנושא ולהפוך לצרכן חכם ותזונאי טוב לעצמך. ידע מביא ליכולת שליטה בנושא ובכך – לאחראיות אישית גבוהה יותר ליישם את הידע ולעשות החלטות שמשפרות חייך ולא גורמות להרס עצמי. את מסכימה?

פחמימות איטיות – היש סיבה לחגוג?

כל הדיאטות שהפכו את הלחם והפסטה לאויבים שלנו בשנים האחרונות, יוצאות מהאופנה. את המקום שלהן תופסות תוכניות תזונה חדשות, מאוזנות יותר שלא מפחדות להגיד פחמימות.

תלחצי כאן לקריאת המאמר המלא…

פחמימות פשוטות ומורכבות

ישנם מושגים רבים הקשורים למושג פחמימות כגון: פחמימה פשוטה, פחמימות מורכבות, סוכרים, אינדקס גליקמי, השמנה, הרזייה, רמות סוכר גבוהות (היפרגליקמיה), רמות סוכר נמוכות (היפוגליקמיה), דיאטה דלת פחמימות, חד סוכרים, דו סוכרים ועוד. ככל שיש יותר ידע כך הבלבול גדל ועל כן אנסה לעשות סדר בעולם הפחמימות. לעתים ושלא בצדק, מכונות הפחמימות בדיאטות מסוימות כ"אויב שלנו"- האם נכון הדבר? אז בוא נעשה קצת סדר:

תלחצי כאן לקריאת המאמר המלא…

לא לסוכרת: המדריך השלם לאכילת פחמימות

הפחמימות החיוניות לבריאות שאפשר לאכול ללא הגבלה, פחמימות שיש לאכול במתינות – ואותם ירקות, פירות, קטניות ודגנים שיש להגביל את צריכתם. מדריך הפחמימות של הספר "לא לסוכרת", הבודק את ערכם התזונתי של המזונות לפי השפעתם על רמות הסוכר והאינסולין בדם

תלחצי כאן לקריאת המאמר המלא…

ההמלצות שלי למשקל אידאלי לכל החיים

1. עושים את תהליך ההרזיה המהיר והבריא של דר' סימאונס כדי לסלק את כל השומן המיותר שצברת עד עכשיו!

את נפטרת מ- 500 גרם ביום של שומן מיותר בלבד מבלי להמיס שומן מבני ושומן טוב, שרירים או מים ואז מרגילה את הגוף למשקל החדש ב- 3 השבועות של שלב קיבוע המשקל שהוא חלק בלתי נפרד מהתהליך.

2. את משתמשת ב- Thermopure כדי לזרז את הירידה בזמן התהליך, להקטין סיכוי לעלייה חוזרת במשקל בשלב הקיבוע ולאחר מכן כדי לתקן חטאים מתוקים וכן סטיה מחוקי התהליך במהלכו ומחוקי התזונה בסיומו.

זהו מוצר טרמוגני (מגביר את קצב חילוף החומרים שלך) שמצד אחד מונע הצטרברות שומן מהאוכל שאת אוכלת ומצד שני מגביר את השריפת השומנים הלא רצויים כתוצאה מפעילות גופנית בסיסית.

3. את מקבלת בהרבה מאוד ידע שאני מקנה ללקוחות שלנו בנושא של תזונה בריאה ושמירה על המשקל, תוספי מזון חשובים ופעילות ספורטיבית מתונה.

הכל במטרה לסייע לך בלמידה ובהכרה של הגוף שלך, בלהבין את חוקי התזונה הבריאה וכן בהגברת היכולת שלך לשלוט במשקל שלך בחיי יום-יום.

להזמנות המוצרים וקבלת תשובות לשאלות שלך,
נא ליצור קשר דרך האתר כאן
או בטלפון: 072-2411509

 


האם גם את רוצה לדעת:

איך תוך 40 יום במהירות ויעילות
להוריד עד 15 ק"ג של שומן מיותר בלבד
מבלי לרעוב, לעשות ספורט מפרך או לסכן את הבריאות
ולדעת לשמור על המשקל לכל החיים?

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
Facebook/DietatSimeons

פורסם בקטגוריה גוף בריא, דיאטת דר' סימאונס, כתבות מעניינות ברשת, שמירה על המשקל. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.