סכנה מתוקה: סוכר גורם לנו לאכול יותר

שלום לך!

מקווה שהחג הטעים עבר לך בלי נזקים רבים יתר על המידה. ואם כן, לא נורא, הכל אפשר לתקן! :)

היום אני רוצה להזכיר לך על הסכנות הרבות שטמונות בצריכת סוכר. למה אני חושבת שזהו נושא בעייתי? כי היום אפילו בקוטג' דל שומן תמצאי סוכר ולא בכמות קטנה! הנה כמה מאמרים שעוזרים להבין את הכמות האמתית של סוכר שאנחנו צורכים כאשר קונים מזון מעובד בחנויות:


סוכר בהסוואה: לא תאמינו באילו מזונות הוא קיים מאת ענבל דרוקר

מתברר שסוכר נמצא במזונות רבים, גם כאלה שלא היינו חושדים בהם, כמו קטשופ, רטבים שונים ואפילו טחינה. דיאטנית קלינית מסבירה: איך נדע כמה סוכר נמצא באוכל שלנו וכמה מומלץ לצרוך ממנו כדי לא לפגוע בבריאות?

ניתן לקרוא את המאמר המלא כאן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4408032,00.html

כמו כן במאמר הזה:


בדקנו: כמה סוכר במוצרי מזון שאתם קונים? מאת שושנה חן

ידעתם שכשאתם אוכלים שלושה מלפפונים חמוצים גדולים אתם אוכלים גם שתי כפיות סוכר? חישוב של כמות הסוכר ב-55‬ מוצרים העלה תוצאות מטרידות: הסוכר מסתתר בשמות אחרים גם במאכלים שנראים תמימים, כמו תיבול לעוף וסלט חצילים. מוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות" חושף

ניתן לקרוא את המאמר המלא כאן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4022111,00.html

למה חשוב לדעת את הנתונים האלה? כי יצאו וממשיכים לצאת מחקרים המוכיחים שאכילת סוכרים מביאה לא רק להשמנה אלא גם לדחף מובהק לאכילת יתר. הנה המאמר שאני מאוד ממליצה שתכירי:


סכנה מתוקה: סוכר גורם לנו לאכול יותר

מחקר חדש חושף שלא רק הקלוריות של הסוכר מסוכנות לנו: עצם הטעם המתוק גורם לנו לאכול יותר. ובמקרה הזה, גם הממתיקים לא יעזרו

ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, חשף לאחרונה שהוא מתקשה לגמול את שלושת ילדיו מאכילת יתר של סוכר. וידוי זה בא בעקבות פרסום הנתון המדאיג כי כל ילד שלישי בבית ספר יסודי בבריטניה סובל ממשקל עודף וכן פרסום מחקר חדש המעיד על הקשר הישיר בין צריכת סוכר והשמנה.

ניתן לקרוא את המאמר המלא כאן: http://www.onlife.co.il/איכות-חיים/תזונה-וכושר/52137/סכנה-מתוקה-סוכר-גורם-לנו-לאכול-יותר

 דיאטת דר' סימאונס – פתרון להתמכרות ומעבר לתזונה בריאה יותר

מי שקרא את מדריך דיאטת דר' סימאונס שלי מכיר כבר את הנתון הקריטי שדר' סימאונס הדגיש בעבודתו: כאשר את אוכלת סוכר, הגוף משחרר אינסולין – הורמון העוזר להתמודד עם סוכר. וכאשר אינסולין נמצא בדם שלך, הגוף מסוגל רק ליצור שכבת שומן אך לא לשרוף אותה!

זה אומר שאפילו אם תפחיתי בקלוריות אך תאכלי אפילו קצת סוכרים, השומן שלך לא יישרף וגם תרגישי רעבה כאשר רמת הסוכר תרד לאחר עיבודו. ובנוסף אם את מרבה לאכול סוכר, הגוף יהפוך אותו בקלות ובמהירות לשכבות שומן וכך תשמיני במהירות ובקלות. זה יקרא אפילו יותר מהר מאשר מאוכל שומני שאת אוכלת! הרי סוכר – זאת אנרגיה הכי נגישה לגוף והוא ירצה לשמר אותה לעתיד בצורה של שכבת שומן.

זאת הסיבה למה במהלך 23 עד 40 יום של שלב הדיאטה במהלך תהליך ההרזיה של דר' סימאונס אסור לאכול אפילו גרם אחד של סוכר אם את אכן רוצה לראות למחרת ירידה של 500 גרם המובטחת. ובשלב קיבוע המשקל אסור עדיין לאכול סוכרים ועמילן כדי לא להסתכן בעלייה במשקל שתמנע קיבוע המשקל החדש שהגעת אליו.

דר' סימאונס הכיר את החוקים האלה עוד לפני 50 שנה גם בזכות היותו רופא אנדוקרינולוג וגם בזכות המחקר הקליני שעשה לסיבות אמתיות להשמנה ותוך פיתוח שיטה אחידה ויעילה לשריפת שומנים במהירות ובביטחון מלא.


בואי גם את לרזות מהר על חשבון שומן מיותר בלבד וכן ללמוד על הגוף שלך ולהכיר את הסודות של שמירה על המשקל. כל זאת אפשרי בעזרת מדריך תהליך הדיאטה המפורט שלי, גלובולים ביוליט הפותחים גישה ישירה לשומן כדי שיימס במהירות וכן תמיכה וליווי אישיים במהלך התהליך כולו.

להזמנת ערכת סבב הראשון תמורת 393 ש"ח
או ערכת סבב נוסף תמורת 240 ש"ח
נא למלא טופס הזמנה באתר שלנו – תלחצי כאן למערב
או להתקשר למוקד ההזמנות בטלפון: 072-2411509


תורידי ותקראי את חוברת המידע אודות דיאטת דר' סימאונס מאת ענת שטרן!


בברכת יופי ובריאות,
ענת שטרן, יועצת ראשית
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook/DietatSimeons

פורסם בקטגוריה גוף בריא, דיאטת דר' סימאונס, כתבות מעניינות ברשת, שמירה על המשקל. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.