המלצות לקראת חג הפסח והארוחות המשפחתיות

שלום לך! חג פסח בפתח ועוד מעט הארוחה הגדולה. בין אם את נמצאת כעת על תהליך הדיאטה של דר' סימאונס או שאת פשוט מודאגת לגבי שמירה על המשקל בחג, שלא תעלי חס וחלילה, רציתי לשתף אותך בכמה טיפים והמלצות מועילות.

איך למזער את הנזק?

קודם כל לגבי השאלה – כיצד לא להעלות משקל מיותר. אני רוצה לחזור על העקרונות של שמירה על המשקל שהם חלק בלתי נפרד מהמחקר של דר' סימאונס:

פחמימות הן הסיבה העיקרית לצבירת שומן ועלייה במשקל!

פחמימות זה גם סוכר בכל צורותיו וגם פחמימות מורכבות – תפוח אדמה, אורז, שעועית וכדומה. ככל שתתרחקי מאכילת פחמימות ריקות או מורכבות במהלך הארוחה, כך תצברי פחות שומן בגוף. הרי נוכחות סוכר בגוף מעלה את רמת ההורמון אינסולין שהוא מונע פריקת שומן וגורם לצבירת שומן מסוכרים שהגוף אינו משתמש בהם במיידי.

במקום השני – אוכל שומני

ככל שמאכל הוא דל שומן יותר, כך באופן ברור תכניסי לגוף שלך מקורות אנרגיה בעיתים מסוג זה הקשים לפירוק ועיבוד על ידי הגוף.

החברים שלנו – חלבונות דלי שומן יחד עם ירקות וירק

ככל שיהיו יותר חלבונות בצורה של בשר דל שומן ודגים יחד עם ירקות וירק בתפריט שלך, כך תצברי פחות שומן – כי לגוף יהיה קל יותר לפרק את האוכל הזה והוא גם יצטרך קלוריות רבות יותר לביצוע העבודה הזו. דבר אחרון – הוא יגיד לך תודה על זה שסיפקת לו ויטמינים ומינרלים רבים חיוניים לבריאות פיזית ואפילו נפשית.

מה לעשות אם את כבר נמצאת בתוך התהליך של דר' סימאונס, שלב הדיאטה?

במקרה הזה אני רוצה להפנות את תשומת ליבך לפרק מתוך מדריך הדיאטה המלא שלי בשם "שלב 2 – דיאטה" שהוא פתוח לגישה עבור הלקוחות שלי בלבד. כמו כן, ניתן לקרוא את הפרק בספר המדריך המודפס:

אירועים ושמחות

במידה ומצפה לך ארוחה משפחתית או קבלת פנים רשמית עדיף:

  • לא לפרסם שאת בדיאטה – את עלולה לקבל תגובות שונות מאוד, לא תמיד של תמיכה או עזרה.
  • תנסי לא לאכול שום דבר אסור.
  • במידה והרצון יהיה בלתי נשלט תזכרי שהדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות זה שתעלי במשקל ביום שאחרי. כלומר, שלושה ימי דיאטה עלולים להיות מבוזבזים – אך לא יותר מזה. ההחלטה היא שלך.
  • הדבר הכי נכון לעשות הוא להשאיר 450 קלוריות לערב ובאירוע עצמו לאכול רק דברים מותרים – דגים, ירקות, עוף.

כדאי להתחיל את הדיאטה של דר' סימאונס בדיוק ביום הארוחה הגדולה!

אני לא יודעת אם שמעת, אבל תהליך ההרזיה של דר' סימאונס מתחיל ביומיים של זלילה – שני ימים של אכילה מרובה של דברים משמינים, במטרה לצבור מספיק שומן זמין לשריפה בימים הראשונים של דיאטת דלת קלוריות.

שלב זה הוא חיוני כדי להקל על מעבר לשלב הדיאטה דלת הקלוריות שבמהלכו הגוף אוכל בעיקר את מאגרי השומן שלך שכעת הופכים להיות זמינים בזכות פעולת הגלובולים שלנו. לגוף לוקח כמה ימים כדי לשחרר מספיק שומן ולהתחיל לפרק אותו בקצב מספק כך שלא תהיי רעבה, אבל הימים הראשונים הם קלים רק עבור אלה שמבצעים את היומיים של זלילה בקפדנות.

וכפי שניתן לנחש, אפשר בכיף לכלול את יום הארוחה המשפחתית ביומיים האלה, כדי לזלול בלי לספור שום דבר. ואז תוך כמה שבועות תורידי 5-7 ועד 15 ק"ג של שומן מיותר בגוף שלך וזאת אחרי שחגגת את החג יחד עם כולם!

כל מה שאת צריכה כעת זה לדאוג לרכוש את ערכת הדיאטה שלך כבר בימים הקרובים כדי לקבל אותם יום לפני כניסת החג ולהספיק לקרוא את המדריך כדי לדעת איך להתנהג בדיוק בחג ולאחריו.

הכי מהר וקל זה לבצע את ההזמנה דרך דף המאובטח באתר שלנו כאן

או תוכלי להתקשר למוקד ההזמנות 072-2411509
כדי לקבל תשובות לשאלות נוספות אם יש לך ולבצע את ההזמנה בטלפון

 

בברכת יופי, בריאות וחירות אמתית!
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
facebook.com/dietatsimeons

פורסם בקטגוריה Uncategorized, דיאטת דר' סימאונס, דיאטת סימונס תפריט, שמירה על המשקל. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.