איך הורמון הסטרס משפיע על ירידה במשקל?

שלום לך!

בזמן האחרון אני יותר ויותר מודעת לכמות הסטרס שעוברות הלקוחות שלי. גם בחיים האישיים שלהן וגם במהלך תהליך ההרזיה שהן עוברות. וכיון שאני יודעת מה קורה בגוף כאשר הוא נמצא בסטרס ואיך זה באמת מפריע לשריפת שומן וירידה תקינה במשקל, החלטתי לכתוב את המאמר הזה ולשתף אותך בידע הזה ובהמלצות של מומחים לגבי התמודדות עם מצבי לחץ בחיים.

עבור הלקוחות שלי, אני תמיד ממליצה לשוחח איתי אם את מרגיש בלחץ מהתהליך – יש לי הרבה מאוד פתרונות כדי להקל עליך ולגרום לך ליהנות מהתהליך המדהים של דר' סימאונס נותן המון סיפוק כאשר מבצעים אותו כמו שצריך מבלי להיכנס ללחצים מיותרים.

למטה תמצאי שני מאמרים מצוינים לגבי הורמון הסטרס "קורטיזול", הקשר שלו להורמון הפעולה "אדרנלין" והכי חשוב – לגבי ההשפעה שלו על מאגרי השומן בגופך, הן היווצרותם והן שריפתם.


סטרס וכרס: איך לחץ בחיים גורם לכם להשמין

השומן מצטבר באזור הבטן מסיבה בלתי מוסברת? מסתבר שלא רק אכילת יתר מפתחת את הבטן, אלא גם החיים בעולם המודרני. הדיאטן הקליני ד"ר נסטור ליפובצקי מסביר על מעגל האימה שבין סטרס, קורטיזול ושומן – וכיצד ניתן לצאת ממנו

המאמר מאת ד"ר נסטור ליפובצקי. תוכלי למצוא אותו כאן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3883425,00.html

האם סטרס משפיע על האכילה, המשקל והמקום שבו השומן נאגר בגוף? מצב של סטרס עלול להוביל לאכילת מזון מהיר מפאת חוסר זמן להכנת משהו בריא, ולעתים גם לאכילה שמטרתה סיפוק צרכים נפשיים. עם כל אלה, עלייה במשקל תחת סטרס יכולה להיות קשורה גם לאיזון ההורמונלי בגוף.

תעברי למאמר המלא כאן


הקשר בין קורטיזול (הורמון הסטרס) להשמנה

מה הקשר בין מצבי לחץ (סטרס) לבין השמנה? מהו הורמון הקורטיזול (הורמון הסטרס), למה הוא עולה ואיך הוא משפיע על אופן אגירת השומן בגוף שלנו? אני נתקלת במקרים רבים של תקיעות במשקל כתוצאה מסטרס גופני או רגשי, ובמאמר הבא אני אסביר את הקשר בין הדברים ואיך אפשר לזרז את קצב הירידה במשקל.

המאמר מאת אורנית יונה, תזונאית קלינית, B.Sc. תוכלי למצוא אותו כאן: http://www.foodsdictionary.co.il/articles/841

מספר מילים על מצבי לחץ והשפעתם על משקל גופינו

אנחנו חיים בתקופה מטורפת שמתאפיינת בלא מעט מצבי "סטרס" המשפיעים משמעותית על האיזון של הגוף שלנו. בחלק מהמקרים, מצבי הלחץ והסטרס מתקשרים לעודף המטלות/המשימות בעבודה ובמשפחה והצורך להיות יעילים (ומושלמים…) כל הזמן, ובחלק מהמקרים מצבי הלחץ נוצרים כתוצאה מרגישות ודאגנות יתר בנוגע למצב הכלכלי/הנפשי/הבריאותי/הביטחוני/הזוגי שלא מאפשרים לנו להיות רגועים ושלווים כפי שהיינו רוצים. עם זאת, כיום יותר ויותר מחקרים מדעיים מצביעים על הקשר הישיר שקיים בין אורח החיים התובעני והמלחיץ שדורש מאיתנו לעשות יותר משימות מכפי שאנו מסוגלים, בייחוד במדינות המפותחות, לבין עודף המשקל ההולך וגובר במדינות אלו.

תעברי למאמר המלא כאן


ידע עמוק לגבי חוקי חילוף החומרים בגוף ופעולת מערכת ההורמונלית זה מה שאפשר לדר' סימאונס לפתח את השיטה הגאונית שלו להפחתת מאגרי השומן בגוף ומניעת הצטברותם בעתיד. 

דיאטת דהצלחה והשגת היעדים של השיטה אפשרית רק כאשר את יודעת מה שאת עושה וזאת אני מבטיחה בעזרת מדריך מקצועי מפורט שכתבתי וזמין לך כחלק מהערכה שלי, יומן מעקב אינטראקטיבי חכם ששומר עליך מפני שגיאות ועוזר לי לעקוב אחרי ההתקדמות שלך בתהליך וכן טבלאות להדפסה ופורום תמיכה ללקוחות שזמינים לך כל הזמן. ולבסוף – יש לך גישה ייחודית לידע וניסיון עשירים שלי – אחרי הכל עברו דרכי בהצלחה כבר מעל 1000 לקוחות בשלושת השנים האחרונות.

להזמנת הערכה תמלאי את טופס ההזמנה באתר – תעברי אליו כאן
או שתתקשרי למוקד ההזמנות: 072-2411509

 

בברכת בריאות ויופי,
ענת שטרן, יועצת בכירה
דיאטת דר' סימאונס המקורית
DietatSimeons.co.il
Facebook.com/DietatSimeons

פורסם בקטגוריה כתבות מעניינות ברשת, שמירה על המשקל. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.